sobota, 22 lutego 2014

Więc tak...

Bardzo Wam kochani dziękuję za ponad 3000 wyświetleń. To dla mnie na prawdę spory sukces. Jestem Wam też ogromnie wdzięczna za tyle komentarzy, jakie widzę pod moimi beznadziejnymi rozdziałami. Dziękuję, że wciąż ze mną jesteście, chociaż zawodzę tyle razy. Jesteście najlepszymi czytelnikami pod słońcem!
Drugą rzeczą jest hmmm... Taka jakby mała prośba i zaproszenie.
Mianowicie niedawno zaczęłam pisać nowego bloga, także o 1D. Fabuła nieco różni się od tej, ale może się Wam spodoba ;)
Tak więc zapraszam: http://not-afraid-of-death-1d-ff.blogspot.com/. Jeśli się spodoba, zostawcie parę komentarzy, bo nie jestem pewna, czy mam pisać dalej.
Kocham Was!
Kasia ♥.





4 komentarze:

  1. ;) Zaczynam czytać następnego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został nominowany do Liebser award, więcej informacji znajdziesz tu: http://impossiblestoryglowofangels.blogspot.com/2014/03/liebster-award.html, pozdrawiam :) xd

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz co ta całą CAndy jest ładniejsza . NIe to że coś ,ale po prostu jest ładniejsza

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz coraz bardziej motywuje mnie do szybszego pisania- dla was to tylko chwila, napisanie paru literek, a dla mnie ogromna satysfakcja, uśmiech na twarzy i motywacja