sobota, 4 kwietnia 2015

Z okazji świąt...

 Życzę Wam wszystkim wszystkiego dobrego, smacznego jajka, mokrego (hyhy) śmigusa- dyngusa, rodzinnej atmosfery, pysznego jedzenia, bo pamiętajcie, że podczas świąt kalorie się nie liczą.
 A osobom niewierzącym (nikt nie będzie się czuł dyskryminowany) życzę dobrze wykorzystanego wolnego czasu i przygotowania się na drastyczny powrót do szkoły.
 Może mojego bloga czytają również osoby innej religii, które prawdopodobnie nie obchodzą w tym czasie żadnych świąt. Wam też życzę wszystkiego dobrego.
~Wasza (nie)najukochańsza Kasia.

To pierwszy raz, kiedy dodaję post z życzeniami, tak wiem, jestem okropna.

Ps. Rodział postaram się dodać w trakcie przerwy świątecznej.

2 komentarze:

  1. Tobie też Wesołych świąt i tak jesteś okropna, bo JA nadal CZEKAM na ROZDZIAŁ :)
    Pozdrawiam Twoja (nie)najwierniejsza fanka Lucky.
    Ooo i zapraszam milion powiadomień no i rozdział też xd
    http://zoey-kat-ff-33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz coraz bardziej motywuje mnie do szybszego pisania- dla was to tylko chwila, napisanie paru literek, a dla mnie ogromna satysfakcja, uśmiech na twarzy i motywacja